Hej alla pandor!!!

Pan12: Hej allihop (även Max och Ella). Det här är mitt första inlägg på Panfu och jag har gjort allt som behövs att göra med en blogg. Jag földe allt som det stod i (Panfu)bloggen och först så bad jag om hjälp men det är jag som har skrivit det här inlägget. Jag hoppas att alla snälla pandor (och alla som är lite mindre snälla) läser mina inlägg i Panfu.

Hej, Pan12!! Glöm inte mig!!!

Pan12: Just det. Det här är Illo, min lillebror i Panfu. Han brukar hjälpa mig i Panfu om jag hamnar i trubel.

Illo: Exakt .Jag vill att ni skriver i vår blogg. Psst!! Min storebror ville igäntligen inte att jag skulle vara med

först, men jag ville så gärna så jag grät så mycket så tillslut sa han ja.

Pan12: Men vad tykte ni om Smashing Pancakes när de var här.Skriv en komentar i ''vår'' blogg!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0